dijous, 22 de gener del 2009

Traducció Wreck on the highway. (Bruce)

Preciosa

Estava conduint l'altre dia, tornava a casa després d'un dia dur. Conduïa sol a través d'una pluja molt intensa, travessant el desert al llarg d'una carretera de dos carrils, quan em vaig trobar un accident a l'autopista. Hi havia sang i vidre escampat per tot, i ningú més que jo. Mentre la pluja queia freda sobre mi vaig veure un noi al voral. Em va cridar: "senyor, m'ajudarà, si-us-plau?". Finalment, una ambulància se'l va endur a Riverside. Jo mirava mentre s'allunyava, i vaig pensar en una núvia o una jove esposa, i en un agent colpejant la porta en mig de la nit per dir que el seu amor ha mort en un accident a l'autopista. De vegades m'assec a la foscor, i miro com dorm la meva noia. Aleshores em fico al llit i l'abraço ben fort. Estic allà, despert en mig de la nit, pensant en l'accident a l'autopista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada